مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-13سياسي

لزوم مسئله یابی مشکلات جامعه و انتقال آنها به مراکز پژوهشی


مسئله یابی مشکلات جامعه و انتقال آنها به مراکز پژوهشی و تلاش و کوشش پژوهشگران برای رفع این مشکلات مسئله ی مهمی است که باید گسترش یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت : مسئله یابی مشکلات جامعه و انتقال آنها به مراکز پژوهشی و تلاش و کوشش پژوهشگران برای رفع این مشکلات مسئله ی مهمی است که باید گسترش یابد.

صفر نصراله زاده روز دوشنبه، 22 آذرماه در آیین تجلیل از محققین و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: عرصه ی پژوهشی، عرصه ی بسیار مهمی است که باتوجه به پیشرفت فناوری ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: طی دوره های اخیر دانشگاه ها به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم انتقال یافته و به موازات امورات انجام شده به افزایش سرعت رشد جامعه کمک کرده است چرا که رابطه ی بسیار نزدیکی با اقدامات انجام شده در دانشگاه ها و پیشرفت جامعه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصراله زاده در پایان تاکید کرد: از نسل دانشگاه های پژوهش محور عبور کرده و پیشرفت خوبی در این زمینه داشتیم و رتبه ی خوبی هم به دست آوردیم اما در زمینه ی پارک های علم و فناوری باید توجه بیشتری داشته باشیم لذا ارتباط بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه تبریز باید گسترش باید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مسئله یابی مشکلات جامعه و انتقال آنها به مراکز پژوهشی

لزوم مسئله یابی مشکلات جامعه و انتقال آنها به مراکز پژوهشی