مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-13اقتصادي

پرداخت بیش از 48 هزار میلیارد تسهیلات از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه


مدیر شعب بانک مهر ایران استان کرمانشاه از پرداخت 48 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی این بانک طی 14 سالی که از تاسیس آن می گذرد، خبر داد.

- پرداخت بیش از 48 هزار میلیارد تسهیلات از سوی بانک قرض الحسنه "مهر ایران" در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه مدیر شعب بانک مهر ایران استان کرمانشاه از پرداخت 48 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی این بانک طی 14 سالی که از تاسیس آن می گذرد، خبر داد.

محمدرضا نجفی شعاع در نشست خبری امروز (22 آذر) که به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس بانک مهر ایران برگزار شد با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران 22 آذر سال 1386آغاز به کار کرد، افزود: این بانک اکنون با بیش از 530 شعبه فعال در سراسر کشور در حال ارائه خدمات به مردم است.

وی هدف از فعالیت بانک مهر ایران را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان سازمان های حمایتی و سازمان های مردم نهاد اعلام کرد و ادامه داد: بانک مهر ایران طی 14 سالی که از فعالیت آن می گذرد بیش از 10.

5 میلیون فقره تسهیلات در سراسر کشور پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران کرمانشاه تعداد شعب این بانک در استان کرمانشاه را 24 شعبه در شهرهای کرمانشاه، صحنه، هرسین، کنگاور، سنقر، روانسر، جوانرود، پاوه، ثلاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 48 هزار میلیارد تسهیلات از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه

پرداخت بیش از 48 هزار میلیارد تسهیلات از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه