مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-13حوادث

جشنواره شهر ایمن ناجی یک خانواده در شیراز شد


نوجوانی که در آموزش های شهروندی سازمان آتش نشانی شیراز حضور داشت، به دنبال وقوع حریق در خانه شان، جان خانواده اش را نجات داد.

- صبح امروز دوشنبه 22 آذر ماه متین کشاورز نوجوانی که پس از حضور در آموزش های شهروندی سازمان آتش نشانی با اقدامات پیشگیرانه در مقابل حوادث احتمالی آشنا شده بود، به همراه مادرش در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز حاضر شد و از زحمات پرسنل سازمان ، رییس سازمان و آتش نشانان تقدیر و تشکر کردند.

این نوجوان 16 ساله که هفته گذشته در آموزش شهروندی سازمان آتش نشانی شیراز، در مسجد میثم تمار شهرک والفجر حضور داشت پس از آشنا شدن با چگونگی استفاده از خاموش کننده دستی و اقدامات پیشگیرانه در زمان حوادث، با همکاری خانواده نسبت به تهیه یک دستگاه خاموش کننده در منزل مسکونی اقدام می کند.

جمعه 19 آذر ماه در حالی که به طور کاملا اتفاقی حادثه آتش سوزی در منزل مسکونی این خانواده رخ می دهد و باتوجه به عدم توانایی جسمی پدر خانواده برای خروج از منزل، این نوجوان با توجه به آموزش های فرا گرفته در قالب جشنواره شهر ایمن و با سیلندر اطفایی در اختیار، سریعا به اطفای این حریق اقدام و جان پدر را نجات می دهد و این آتش سوزی با کمترین خسارت توسط وی خاموش می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شهر ایمن ناجی یک خانواده در شیراز شد

جشنواره شهر ایمن ناجی یک خانواده در شیراز شد