مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-13اجتماعي

قبولی 546 دانش آموز مددجوی کمیته امداد در دانشگاه فرهنگیان


رییس کمیته امداد از پذیرش 546 دانش آموز مددجو در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: 337 نفر از این مددجویان ساکن مناطق محروم کشور هستند.

- ، سیدمرتضی بختیاری در همایش تقدیر از دانش آموزان مددجوی پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان، با بیان اینکه 18 هزار دانش آموزان تحت حمایت در کنکور 1400 شرکت کردند، افزود: از این تعداد 2 هزار نفر حائز رتبه های برتر شدند و 546 نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

وی با اشاره به اینکه 337 نفر از این افراد از مناطق محروم هستند، ادامه داد: 9 نفر از پذیرفته شدگان در این دانشگاه هم در مناطق مرزی کشور سکونت دارند.

رییس کمیته امداد از ارائه تسهیلات ویژه به این دانشجویان از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خبر داد و خاطرنشان کرد: 100 میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از دانشجویان تحت حمایت برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

بختیاری گفت: حمایت از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت با هدف موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی، بهترین شیوه توانمندسازی جامعه هدف است.

رییس کمیته امداد با اشاره به حمایت های این نهاد از دانش آموزان کنکوری تحت حمایت، اظهار کرد: برای سال آینده حدود 25 هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت در کنکور سراسری شرکت می کنند که برای همه این افراد پشتیبانی تلفنی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبولی 546 دانش آموز مددجوی کمیته امداد در دانشگاه فرهنگیان

قبولی 546 دانش آموز مددجوی کمیته امداد در دانشگاه فرهنگیان