مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-13سياسي

تاکید بر «چله فعالیت های قرآنی» از شهادت سردار سلیمانی تا 22 بهمن


رییس سازمان دارالقرآن الکریم، با اشاره به نقش آفرینی مردم در برگزاری سالگرد شهادت سردار سلیمانی بر «چله فعالیت های قرآنی» از شهادت سردار سلیمانی تا 22 بهمن تاکید کرد.

- رییس سازمان دارالقرآن الکریم، با اشاره به نقش آفرینی مردم در برگزاری سالگرد شهادت سردار سلیمانی بر چله فعالیت های قرآنی از شهادت سردار سلیمانی تا 22 بهمن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتأکید داشتند باید برگزاری مراسم حاج قاسم سلیمانی به صورت فعالیت های مردمی برگزار شود و نقش مردم در این مراسم ها مورد توجه قرار بگیرد.

رییس سازمان دارالقرآن الکریم همچنین با اشاره به انتقادی که به کارگروه قرآنی مطرح شده است گفت: انتقاد این است که چرا برنامه های مشترک قرآنی در سطح کشور، برنامه های اندکی است و چرا برنامه هایی که نمود ملی و حتی فراملی دارد کمتر از کارگروه قرآنی دیده می شود و اگر هم اجراشده همه ظرفیت های ملی در آن لحاظ نشده است که امیدواریم این ضعف هر چه زودتر جبران شود.

این درحالی است که ما باید این کارگروه را فرصت مناسب برای انسجام برنامه های قرآنی و ارتباط بین نهادهای قرآنی در کشور بدانیم.

محمدتقی میرزا جانی دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز در این کارگروه گفت: برای امسال برگزاری سه برنامه ملی در نظر گرفته شده است که اولین آن مراسم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر «چله فعالیت های قرآنی» از شهادت سردار سلیمانی تا 22 بهمن

تاکید بر «چله فعالیت های قرآنی» از شهادت سردار سلیمانی تا 22 بهمن