مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-13پزشكي

معرفی مرکز تخصص ارزیابی شنوایی و سمعک کاشن


مرکز ارزیابی شنوایی و سمعک کاشن و مجموعه های وابسته به آن ، با بیش از 22 سال سابقه  در شرق ، شمال ، مرکز و غرب تهران آماده ی خدمت رسانی در حوضه ارزیابی شنوایی و تجویز و تنظیم انواع سمعک به همشهریان محترم می باشد.

- متخصصین شنوایی شناس مجرب ( یا همان ادیولوژیست ) در مرکز ما در زمینه ی ارزیابی شنوایی و تعادل ، تجویز سمعک و توانبخشی شنوایی فعالیت می کنند.

برای معرفی بهتر رشته ی شنوایی شناسی بایستی گفت که متخصصین شنوایی شناس در تعامل و همکاری نزدیک با متخصصین گوش و حلق و بینی ، با انجام انواع آزمایشات شنوایی و تعادل در فرآیند تشخیص و درمان بیماری های گوش و تعادل دخیل خواهند بود .

همچنین در صورتی که فردی دچار افت شنوایی باشد و مشکل وی قابل درمان نباشد ، متخصصین شنوایی شناس اقدام به تجویز و ارائه ی سمعک متناسب با نیاز های فرد می کنند.

جهت آگاهی عموم مردم و نیز جلوگیری از فریب آن ها توسط افراد سودجو و غیر متخصص باید گفت که متخصص شنوایی شناس تنها مرجع قانونی و ذی صلاح در زمینه ی تجویز و ارائه ی سمعک میباشد و حساسیت این موضوع به قدری است که تجویز و استفاده از سمعک نامناسب نه تنها به بهتر شنیدن کمک نمیکند بلکه ممکن است به باقی مانده ی شنوایی افراد کم شنوا نیز آسیب جدی و جبران ناپذیری وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مرکز تخصص ارزیابی شنوایی و سمعک کاشن

معرفی مرکز تخصص ارزیابی شنوایی و سمعک کاشن