مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 21:352021-12-13سياسي

دفن قانون حفاظت از خاک در زمین کم توجهی/ ابراهیمی: جهاد کشاورزی کم کاری کرد


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، در حالی اعلام کرد که مسؤولان وزارت کشور و جهاد کشاورزی مازندران در زمینه قانون حفاظت از خاک کم کاری کردند که رییس سازمان جهاد در پاسخ اعلام کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، برگزاری مراسم روز جهانی خاک در اداره کل محیط زیست مازندران فرصتی شد تا بندهای از قانون حفاظت از خاک که در تاریخ 12 خرداد ماه سال 98 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بازخوانی شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران به برخی موارد تاکید شده در این قانون اشاره و در بخشی از اظهارات خویش اعلام کرد: وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر مسؤولان مرتبط برای اجرای این قانون اقدام خاصی انجام نداده اند.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی در این همایش که رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، نمایندگان منابع طبیعی و تعدادی از اساتید دانشگاهی نیز حضور داشتند در ارتباط با عدم اجرایی این قانون، اظهار کرد: این قانون در سال 98 تصویب و ابلاغ شده است.

وی گفت: همکاران ما در وزارت جهادکشاورزی و سازمان جهادکشاورزی مازندران تنها به یک قانون بسنده کرده اند، در حالی که باید دستورالعمل های این قانون در استان عملیاتی شده و در حوزه آموزش اقدامات موثرتری در دستور کار قرار می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن قانون حفاظت از خاک در زمین کم توجهی/ ابراهیمی: جهاد کشاورزی کم کاری کرد

دفن قانون حفاظت از خاک در زمین کم توجهی/ ابراهیمی: جهاد کشاورزی کم کاری کرد