مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-14اجتماعي

قبولی 78 مددجوی کرمانشاهی در کنکور امسال/ 30 نفر به دانشگاه فرهنگیان راه یافتند


معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: 30 نفر از دانشجویان مددجو نیز با تلاش و پشتکار خود و مساعدت های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد به دانشگاه های فرهنگیان راه یافته اند.

- کامیار جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در قطعی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی راه یافته اند.

وی با بیان اینکه 45 نفر از پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال جاری دختران تحت حمایت و مابقی پسران مددجو بوده اند، افزود: 56 نفر از این مددجویان در دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند.

به گفته معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، هشت نفر از دانش آموزان پذیرفته شده رتبه های سه رقمی و 49 نفر نیز رتبه های کمتر از 10 هزار را کسب کرده اند.

وی بیان کرد: 30 نفر از دانشجویان مددجو نیز با تلاش و پشتکار خود و مساعدت های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد به دانشگاه های فرهنگیان راه یافته اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین 15 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در کنکور سراسری امسال در رشته های پزشکی و پیراپزشکی پذیرفته شده اند.

جمشیدی در پایان، تاکید کرد: این نهاد به منظور موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری برنامه های آموزشی متعددی با همکاری موسسات علمی و آموزشی برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبولی 78 مددجوی کرمانشاهی در کنکور امسال/ 30 نفر به دانشگاه فرهنگیان راه یافتند

قبولی 78 مددجوی کرمانشاهی در کنکور امسال/ 30 نفر به دانشگاه فرهنگیان راه یافتند