مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-14اقتصادي

تمام نازل های جایگاه های سوخت CNG غرب مازندران استاندارد شدند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران(چالوس) ازآزمایش صحت سنجی و گواهینامه قبولی  استانداردسازی نازل تمامی جایگاه سی ان جی در منطقه خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران(چالوس) ازآزمایش صحت سنجی و گواهینامه قبولی  استانداردسازی نازل تمامی جایگاه سی ان جی در منطقه خبر داد.

تورج امانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش انگیزه برای مصرف سوخت سی ان جی این منطقه نسبت به توسعه و استانداردسازی جایگاه ها ی سوخت،اظهار کرد: کلیه نازل های CNG منطقه غرب استان موفق به اخذ گواهینامه قبولی از سازمان استاندارد شده اند.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی برای مردم فراهم شده است، شمار جایگاه های سی ان جی در غرب استان از محمودآباد تا رامسر را 40 واحد با 200 نازل اعلام کرد و گفت: این نازل ها و جایگاه ها 100 درصد استانداردسازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران با اشاره به مقرون به صرفه بودن سوخت سی ان جی نسبت به بنزین تصریح کرد: در حال حاضر امکان تبدیل و دوگانه سوز کردن سوخت خودروها در کارگاه های مجاز و مورد تایید وجود دارد و خودروهای عمومی نیز می توانند با ثبت نام به صورت رایگان از مزایای این طرح بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام نازل های جایگاه های سوخت CNG غرب مازندران استاندارد شدند

تمام نازل های جایگاه های سوخت CNG غرب مازندران استاندارد شدند