مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-14سياسي

رژه با تصویر شهید سلیمانی در قلب نوار غزه


منابع خبری گزارش دادند که جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین با تصویر فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در قلب غزه رژه رفته است.

-    پیشتر، ماهر الطاهر مسئول بخش سیاسی این جبهه در ارتباط با ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفته بود: پس از شکست آمریکا در دست یابی به اهدافش، فرمانده قاسم سلیمانی به یک سمبل جهانی تبدیل شده است .

او همچنین اضافه کرده بود: جنایت ترور شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس نتایج دلخواه [عوامل ترور] را به همراه نداشته است .

جشن سالروز تأسیس جبهه خلق   جشن سالروز تأسیس جبهه خلق   منابع خبری گزارش دادند که روز گذشته، طرفداران جبهه خلق و سران گروه های مقاومت فلسطین به مناسبت سالروز تأسیس این جبهه راهپیمایی برگزار کرده اند.

مشارکت کنندگان در این راهپیمایی پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن ها شعارهایی از جمله به سوی یک جبهه عربی برای مقاومت در برابر عاد ی سازی روابط نوشته شده بود.

جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین دومین گروه بزرگ سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) است که در یازدهم دسامبر سال 1967  به رهبری جورج حبش با هدف آزادسازی فلسطین از سیطره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه با تصویر شهید سلیمانی در قلب نوار غزه

رژه با تصویر شهید سلیمانی در قلب نوار غزه