مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-14سياسي

«همدردی» یلدای نیازمندان را شاد می کند


یکی از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانهالنبی (س) گفت: همچون سال های گذشته در آستانه فرارسیدن شب یلدا، بنا داریم کمک رسانی به خانواده های نیازمند تحت پوشش خیریه داشته باشیم.

- مجتبی سروش پور از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانهالنبی (س) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: همچون سال های گذشته در آستانه فرارسیدن شب یلدا که رسم ایرانیان برای همنشینی با یکدیگر است، بنا داریم کمک رسانی به خانواده های نیازمند تحت پوشش خیریه داشته باشیم.

وی افزود: به این مناسبت بنا داریم باتوجه به کمک های جمع آوری شده از مردم کمک رسانی،داشته باشیم.

سال گذشته در شب یلدا تهیه و پخش 250 بسته سبد پروتیین شامل: گوشت، مرغ، ماهی، بـرنج و انار و شیرینی را در حاشیه شهر تهران، تهیه و پخش 500 پرس سبزی پلو با ماهی و انار را در شهر کرج و تهران و تهیه و پخش 900 پرس قیمه و توزیع را در شهر آبادان، انجام دادیم.

سروش پور گفت: علاقه مندان برای کمک به این طرح می توانند کمک های خود را از طریق کدستوری #6969*780* یا شماره کارت 5047061036102958 واریز کنند.

یکی از اعضای خیریه همدردی در پایان خاطرنشان کرد: چندی پیش و بعد از وقوع زلزله در شهرستان اندیکا، تهیه، دوخت و توزیع 400 عدد کاپشن کودکانه برای مردم مناطق محروم و زلزله زده این منطقه اجرایی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همدردی» یلدای نیازمندان را شاد می کند

«همدردی» یلدای نیازمندان را شاد می کند