مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-14سياسي

طرح های ابتکاری و خلاقانه برای ترویج کتابخوانی اجرا شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی خواستار اجرای طرح های ابتکاری برای ترغیب مردم شد و گفت: کتاب و کتابخانه ها را به خانه های مردم ببریم.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری کتابخانه های استان با بیان اینکه ادارات ما نیازمند انقلاب است، گفت: تا زمانی که ادارات ما به روز نشود نمی توان کاری کرد.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی افزود: خداوند بزرگ نیز برای هدایت ما کتاب قرآن را تهیه کرده است و در این کتاب الهی و وحی شک و شبه ای وجود ندارد.

وی کتاب سرنوشت، عمل و سرگذشت را از دیگر کتابهای مقرر برای انسان ذکر کرد و گفت: هر امتی با کتاب خود فراخوانده می شود و امت اسلامی ایران دفاع مقدس، دفاع حرم و حماسه 9 دی را آفریده است.

آیت الله لایینی با اظهار اینکه امت ایران ایام الله دهه فجر و فرزندانی نظیر شهید سلیمانی را ایجاد کرده و پرورانده است، گفت: سیستم های ناکارآمد اداری و بانکی مشکلات زیادی را برای ملت ایجاد کرده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه سرانه کتاب و معدل کتابخوانی به عنوان یکی از فاکتورهای رشد به شمار می رود، خواستار ابتکاراتی برای ترغیب مردم به کتاب و کتابخوانی شد و گفت: باید کتاب و کتابخانه را به خانه ها ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های ابتکاری و خلاقانه برای ترویج کتابخوانی اجرا شود

طرح های ابتکاری و خلاقانه برای ترویج کتابخوانی اجرا شود