مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-14بين الملل

بی تدبیری برخی دستگاه ها دلیل تنش اخیر در منطقه موشمی زیلایی


در چند وقت اخیر بر اساس شنیده ها بی تدبیری برخی دستگاه ها و ایجاد تنش در منطقه موشمی زیلایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج طی چند وقت اخیر برخی اقدامات و شاید بی تدبیری ها موجب تنش در منطقه موشمی زیلایی شده است.

در همین خصوص بهنام آزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از برخی تحرکات در زیلایی ابراز نگرانی کرد و گفت: روستای موشمی در قالب تعاونی دو عامل توزیع به نام آقای اندرز و مسلمی دارد که اقلام از جمله نفت و آرد توسط این افراد توزیع می شود اما جدیدا از طرف امور عشایر و مدیرعامل شرکت عشایری شورم نفر سومی که هیچ مسئولیتی ندارد اقدام به توزیع آرد به صورت ویژه بین افراد خاصی کرده است.

وی بیان کرد: عاملین توزیع حدود دو هفته پیش آرد میان مردم توزیع کردند اما نفر سوم جدیدا اقدام به توزیع 60 گونی آرد بین افراد خاصی کرده که موجب تنش میان روستاییان موشمی سفلی شده و مردم در تماس با ما این مورد را تذکر دادند.

آزاد بیان کرد: اگر آرد سهمیه ای افراد به آنها نرسیده باید از طریق همین عاملین توزیع پیگیری شود نه اینکه عده ای ویژه آرد دریافت کنند که تنش ایجاد شود.

افرادی چند روز پیش از عامل فروش 3 یا 4 گونی آرد دریافت کردند و جدیدا هم 3 گونی ویژه دریافت کرده اند که این باعث دلخوری مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تدبیری برخی دستگاه ها دلیل تنش اخیر در منطقه موشمی زیلایی

بی تدبیری برخی دستگاه ها دلیل تنش اخیر در منطقه موشمی زیلایی