مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-14اقتصادي

اتمام پروزه آبرسانی تالوار به همدان تا خردادماه سال آینده


در شهر همدان، یک وضعیت بحرانی آب داریم و انتظار داریم تا خردادماه سال آینده، پروژه تصفیه خانه و انتقال آب از تالوار به همدان، - ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: در شهر همدان، یک وضعیت بحرانی آب داریم و انتظار داریم تا خردادماه سال آینده، پروژه تصفیه خانه و انتقال آب از تالوار به همدان، انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید از پروژه خط انتقال آب از تالوار به همدان، اظهار کرد: در شهر همدان، یک وضعیت بحرانی آب داریم و اقدامات صورت گرفته، جنبه کوتاه مدت و میان مدت دارد.

قاسمی فرزاد با اشاره به نامناسب بودن دبی آب شرب در همدان، تصریح کرد: چاه هایی که حفر می شود حالت مسکن دارد و هرچه زودتر باید پروژه تصفیه خانه و خط انتقال آب تالوار به همدان، انجام شود.

وی ادامه داد: در سال 86 پروژه آبرسانی به همدان آغاز شده و چهارده سال طول کشیده بنابراین انتظار داریم مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم به زودی این پروژه را به اتمام برساند.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا خردادماه سال آینده، پروژه تصفیه خانه و انتقال آب از تالوار به همدان، انجام شود چون مردم استان، از کم آبی رنج کشیده اند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه سرفصل اعتبارات پروژه به صورت ملی است، گفت: ما به کمک نمایندگان استان پیگیر هستیم و باید تامین اعتبار از سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروزه آبرسانی تالوار به همدان تا خردادماه سال آینده

اتمام پروزه آبرسانی تالوار به همدان تا خردادماه سال آینده