مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-14سياسي

مرگ کودکان در فاضلاب های اهواز


خانواده ها اما زمانی متوجه غیبت فرزندشان می شوند که شاید دیگر کار از کار گذشته و پس از ساعت ها جست وجو با جسد بی جان کودکشان که در یکی از همین جوی های روباز غرق شده روبه رو می شوند - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با مهر اظهار می کند: زیبنده کلان شهر اهواز و شهروندان آن نیست که هراز چند گاهی شاهد بروز حادثه در این جوی های روباز باشیم.

سید کریم حسینی در ادامه با اشاره به اینکه لایروبی جوی های روباز باید توسط شهرداری انجام شود، می گوید: در کوی گلدشت به دلیل نبود شبکه فاضلاب، جوی های روباز از سوی شهرداری احداث شده که لایروبی آن هم با شهرداری است.

آبفا و شهرداری اهواز پاسخگو باشند رییس شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه دستگاه قضایی باید در خصوص مقصر اصلی ماجرای فوت کودک دو ساله ساکن در کوی گلدشت اهواز اعلام نظر کند، ادامه می دهد: هرچند مسئولیت ساخت جوی های روباز دفع آب های سطحی با شهرداری است و شورای شهر به عنوان دستگاه نظارتی و مطالبه گر از شهرداری دفاع نمی کند اما اهواز شبکه مجزای دفع آب های سطحی ندارد و این جوی های روباز به شکل مشترک برای دفع فاضلاب استفاده می شوند.

سیاوش محمودی با اشاره به اینکه جوی های روباز شهرداری با هدف دفع آب های سطحی و بارندگی ساخته می شوند، ادامه داد: در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ کودکان در فاضلاب های اهواز

مرگ کودکان در فاضلاب های اهواز