مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-14فرهنگي

مهرجویی از زمانه خود جلوتر است/ یک عاشقانه ماندگار


محمدرضا شهبانی نوری بازیگر فیلم «درخت گلابی» در جلسه نمایش این فیلم با اشاره به چگونگی حضورش در این اثر سینمایی، داریوش مهرجویی را از زمانه خود جلوتر دانست.

- به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارصد و هشتاد و ششمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران با نمایش فیلم درخت گلابی و با حضور محمود کلاری مدیر فیلمبرداری، ناصر صفاریان منتقد و کارشناس، محمدرضا شهبانی نوری بازیگر فیلم و با اجرا و کارشناسی کیوان کثیریان شامگاه دوشنبه 22 آذر در سالن ناصری این مجموعه برگزار شد.

بعد از اکران نسخه مرمت شده فیلم درخت گلابی ویدئویی از صحبت های داریوش مهرجویی درباره تجربه ساخت این اثر که توسط حنیف سروری بازیگر تهیه شده بود، پخش شد.

وی در این ویدئو با اشاره به حس خوب خود از نمایش نسخه مرمت شده اثرش به کیفیت فیلمبرداری کار توسط محمود کلاری اشاره و بیان کرد: محمود کلاری زحمات زیادی برای این فیلم کشید و به عنوان فیلمبردار حرفه ای نشان داد که چقدر دغدغه کاری خود را دارد و شخصیتی است که با علاقه و ممارست و تجربه خود به سوی انتخاب فیلم ها و کارش می رود.

او رنگ ها را درست می چیند و برخلاف رسانه های تصویری که هر فیلمی به آن دادیم به جای تقویت و متحول کردن آن را بدتر کرد، فیلم را متحول می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرجویی از زمانه خود جلوتر است/ یک عاشقانه ماندگار

مهرجویی از زمانه خود جلوتر است/ یک عاشقانه ماندگار