مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-14سياسي

از آشفتگی هنر تا برخوردهای سلیقه ای


محمدحسین ایمانی خوشخو با انتقاد از جای خالی «سند هنر»، وضعیت هنر را در کشور «آشفته» توصیف کرد و از برخوردهای غیرمصوّبه ای و سلیقه ای با موسیقی و سینما و به طور کلی هنر گفت.

- محمدحسین ایمانی خوشخو با انتقاد از جای خالی سند هنر ، وضعیت هنر را در کشور آشفته توصیف کرد و از برخوردهای غیرمصوّبه ای و سلیقه ای با موسیقی و سینما و به طور کلی هنر گفت.

دبیر شورای هنر در گفت وگویی با ایسنا که در محل این خبرگزاری انجام شد به مناسبت سی وهفتمین سالروز تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، درباره تغییر سیاست و رویکرد ریاست شورا پس از تغییر دولت بیان کرد: نقش و وظیفه شورای هنر مشخص است و اصول آن با تغییر دولت ها عوض نمی شود؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی خود مثالِ خوبی برای این نمونه است، اما نحوه پیگیری و اهمیت دادن به آن ممکن است تفاوت هایی داشته باشد.

دستگاه های مختلفی در حوزه های هنر در حال فعالیت هستند؛ در بخش آموزش عالی، وزارت علوم، در بخش آموزش های آزاد، وزارت ارشاد و در بخش هنرستان ها، آموزش وپرورش متولی هستند.

در حوزه بهره برداری صداوسیما و سازمان تبلیغات به کار هنری مشغول هستند، اگر شورایی نباشد که فعالیت این ها را همسو کند و میان شان هم افزایی ایجاد کند، ممکن است فعالیت شان خنثی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آشفتگی هنر تا برخوردهای سلیقه ای

از آشفتگی هنر تا برخوردهای سلیقه ای