مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:152021-12-15سياسي

سیستان و بلوچستان موفق در اجرای طرح پایش زندانیان


استان سیستان و بلوچستان یکی از محدود استان هایی است که قبل از اینکه سازمان زندان ها به صورت رسمی طرح پایش را مطرح کند ، یک کارگروه ویژه برای این طرح تشکیل داد که نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی زندان های استان سیستان و بلوچستان، مهدی فراهانی با حضور در دوره آموزشی بازآموزی آیین نامه اجرایی سازمان زندان ها اظهار کرد:  اصلاح آیین نامه سازمان از دغدغه های همه همکاران بود که در بازدید از استان ها مطالبه می شد از همین روی وقت کافی به آن اختصاص داده شد تا آیین نامه جامعی که مباحث و موضوعات مورد نیاز در آن پرداخته شده باشد نگارش شد.

وی با اشاره به اینکه آیین نامه سازمان زیرساخت مناسبی برای انجام وظایف قانونی در بخش ها و موضوعات مختلف شغلی است گفت: آثار مثبت اقدامات صورت گرفته در استان سیستان و بلوچستان سایر استان های کشور را نیز بهره مند می کند اما مشکل اصلی زندان های کشور تراکم بالای جمعیت زندانیان است که فعالیت های اصلاحی و تربیتی را تحت تاثیر قرار می دهد.

فراهانی گفت: رسمی طرح پایش را مطرح کند ، یک کارگروه ویژه شامل معاون قضایی رییس کل دادگستری استان و حفاظت ارشد، معاون دادستان ، رییس اداره قضایی تشکیل داد و این طرح پویش را آغاز کرد  که اجرای پایش درشهریور ماه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان موفق در اجرای طرح پایش زندانیان

سیستان و بلوچستان موفق در اجرای طرح پایش زندانیان