مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-15سياسي

لزوم بهره مندی از ظرفیت اصناف برای حل مشکلات قضایی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل شوراهای حل اختلاف تخصصی گفت: برای حل پرونده ای که در خصوص اصناف تشکیل شده باید از ظرفیت خود اصناف استفاده شود.

- موسی خلیل الهی در نشست با اعضای اتاق اصناف تبریز، با اشاره به ایجاد شوراهای حل اختلاف تخصصی اظهار کرد: یکی دیگر از راهبردهای قوه قضاییه در خصوص تشکیل شوراهای حل اختلاف، مداخله دادن مردم در مسائل و مشکلات بدون مراجعه به دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه در راستای بهره مندی از ظرفیت مردمی برای حل مشکلات قضایی تشکیل شوراهای حل اختلاف تخصصی در اولویت بوده، افزود: برای حل آن پرونده ای که در خصوص اصناف تشکیل شده باید از ظرفیت خود اصناف استفاده شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل شوراهای حل اختلاف تخصصی اصناف در تبریز تاکید کرد: فلسفه وجودی شوراهای حل اختلاف تخصصی دخالت نکردن مستقیم در پرونده های مردم و کاهش مراجعات به دستگاه قضایی و بهره مندی از ظرفیت خود مردم برای حل مشکلات مردم ست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه اصناف تبریز در انجام امور خیر همیشه پیشقدم بوده، گفت: بازاریان تبریز در راستای انجام امور خیر مخصوصا در حوزه آزادسازی زندانیان جرام غیرعمد و مالی همیشه در کنار دادگستری و ستاد دیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره مندی از ظرفیت اصناف برای حل مشکلات قضایی

لزوم بهره مندی از ظرفیت اصناف برای حل مشکلات قضایی