مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-15اقتصادي

ضرورت ایجاد کارخانه قند در گلستان/ کشاورزی حفاظتی در دستورکار است


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان با تأکید بر ضرورت ایجاد کارخانه قند در استان، گفت: کشاورزی حفاظتی یکی از اولویت های اصلی سازمان جهاد کشاورزی گلستان است.

- اظهار کرد: کشاورزی حفاظتی یک روش برای جلوگیری از تخریب کیفیت خاک بوده و می تواند از نابودی مزارع استان جلوگیری کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه افزود: این روش به دلیل امکان کاهش هزینه های تولید، کاهش زمان و نیروی کار در آماده سازی و کاشت زمین، سبب کاهش هزینه های سرمایه گذاری و نگهداری ماشین آلات در درازمدت می شود که موجبات توسعه کشاورزی در استان را فراهم می کند.

عباسی توسعه باغات در اراضی شیبدار را یکی دیگر از پروژه های اولویت دار استان دانست و گفت: 70 هزار هکتار اراضی شیبدار در سطح استان موجود است که توسعه باغات در این اراضی به تخصیص اعتبارات ویژه، انجام فعالیت های آموزشی و همراهی کشاورزان و صاحبان اراضی شیبدار نیاز دارد.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از طرح های بزرگ اقتصادی ما در حوزه کشاورزی احداث کارخانه قند بوده که نیازمند حمایت مسئولان ذیربط است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان اضافه کرد: این کارخانه یکی از بزرگ ترین شرکت ها در حوزه تولید قند در کشور بوده که به منظور سرمایه گذاری در احداث ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد کارخانه قند در گلستان/ کشاورزی حفاظتی در دستورکار است

ضرورت ایجاد کارخانه قند در گلستان/ کشاورزی حفاظتی در دستورکار است