مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-15پزشكي

کرونا در کمین است/ شب یلدا و احتمال افزایش مبتلایان


ویروس کرونا میهمان ناخوانده طولانی ترین شب سال است و با کوچک ترین سهل انگاری باید با آغوش باز به استقبال گونه جدید ویروس کرونا برویم.

- میهمان ناخوانده طولانی ترین شب سال است و اگر مردم به فکر برگزاری دورهمی باشند و از سویی با کاهش آمار مبتلایان، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به باد فراموشی بسپارند باید با آغوش باز، به استقبال گونه جدید ویروس کرونا برویم.

90 درصد افراد بالای 12 سال واکسینه شده اند رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشت علوم پزشکی تبریز در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه واکسیناسیون استان در حد قابل قبولی است و نزدیک 90 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله واکسینه شده اند.

سیمین خیاط زاده ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی، درصد پوشش واکسیناسیون افراد بالای 12 سال، نزدیک به 90 درصد است و حدود 10 تا 11 درصد از جمعیت نام برده شده واکسینه نشده اند که البته مراجعه آنها به مرور زمان انجام می گیرد و از این رو تمام آحاد جامعه باید کارت واکسن را برای ادامه فعالیت خود ارائه دهند.

وی افزود: خوشبختانه واکسن اسپونتیک، آسترازنکا، سینوفارم، اسپایکوژن، پاستوکووک و برکت موجود است و هیچ گونه کمبودی در تزریق واکسن وجود ندارد و تنها واکسن آسترازنکا کاهش یافته است که طی هفته آتی باید از سوی وزارت بهداشت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کمین است/ شب یلدا و احتمال افزایش مبتلایان

کرونا در کمین است/ شب یلدا و احتمال افزایش مبتلایان