مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-15اجتماعي

باران یک هفته کرمانشاه را در بر می گیرد


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه بارشی به کرمانشاه از اواخر وقت فردا(25 آذر)، گفت: این موج حدود یک هفته جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه بارشی به کرمانشاه از اواخر وقت فردا(25 آذر)، گفت: این موج حدود یک هفته جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

فیروز دولتشاهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این سامانه بارشی دارای سه موج بارشی است و تا چهارشنبه هفته آینده( اول دی)کم و بیش جو استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: موج اول را طی روزهای جمعه و شنبه، موج دوم را یکشنبه و دوشنبه و موج سوم را طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه داریم که هریک از این سه موج یک پیک بارشی هم دارند که پیک اول روز جمعه، پیک دوم روز دوشنبه و پیک سوم روز چهارشنبه رخ خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه میزان بارش این سامانه را برای استان مناسب و حدود 60 تا 80 میلی متر ارزیابی و خاطرنشان کرد: البته این در صورتی است که این سامانه بارشی تضعیف نشود.

وی اضافه کرد: احتمال آبگرفتگی معابر خصوصا در روزهایی که پیک بارش را داریم، وجود دارد.

دولتشاهی بارش برف در مناطق سردسیر و گردنه های استان را محتمل دانست و تاکید کرد: بعید است برای شهرهای مختلف استان و از جمله شهر کرمانشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران یک هفته کرمانشاه را در بر می گیرد

باران یک هفته کرمانشاه را در بر می گیرد