مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-15پزشكي

این افراد هرچه سریعتر برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند


معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا جهت افزایش ایمنی بدن، از تمام افرادی که دوز دوم واکسن های بهارات، سینوفارم و برکت را سه ماه پیش تزریق کرده اند خواست تا در اولین فرصت برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند.

- این افراد هرچه سریعتر برای تزریق "دوز سوم" مراجعه کنند ایسنا/کرمانشاه معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا جهت افزایش ایمنی بدن، از تمام افرادی که دوز دوم واکسن های بهارات، سینوفارم و برکت را سه ماه پیش تزریق کرده اند خواست تا در اولین فرصت برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند.

دکتر سارا شاه آبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا، گفت: مطالعات علمی نشان داده در تمامی واکسن های کرونا سطح ایمنی بعد از سه تا چهار ماه به تدریج کاهش می یابد و نیاز است برای استمرار ایمنی بدن در مقابله ویروس کرونا حتما دوز سوم تزریق شود.

وی افزود: بر این اساس چند وقتی است که تزریق دوز سوم واکسن کرونا در کشور آغاز شده و تمام افراد 18 سال به بالا که حداقل سه ماه از تزریق دوز دوم واکسن آنها می گذرد می توانند برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند.

شاه آبادی گفت: در افرادی که واکسن های تولید شده از ویروس غیرفعال مانند بهارات، سینوفارم و برکت را تزریق کرده اند، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد هرچه سریعتر برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند

این افراد هرچه سریعتر برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند