مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-15فرهنگي

برگزاری اختتامیه اولین جشنواره قرآنی دانش یزد در دهه فجر


رییس اداره قرآن، عترت آموزش و پرورش یزد با بیان این که اختتامیه جشنواره هنر قرآنی دانش در دهه فجر برگزار می شود، گفت: به دلیل حساسیت بالای فینال تصمیم گرفتیم زمان مسابقات نهایی را تا آرام گرفتن کرونا در کشور به تعویق بیاندازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سعید غفاریان صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره هنر قرآنی دانش در سال تحصیلی 1400_1399  اظهار کرد: این جشنواره پس از برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم در چهار محور؛ آوایی،  ادبی،  هنری و محتوای الکترونیک و در 16رشته با استقبال خوب دانش آموزان آغاز شد.

وی شناسایی استعدادهای دانش آموزان، هدایت و شکوفایی استعداد آنان را از مهمترین هدف برگزاری این جشنواره قرآنی برشمرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره نخبه قرآنی شهید حاج حسن دانش و همچنین انگیزه بخشی به دانش آموزان و خانواده های آنان برای حرکت به سمت و سوی هنر قرآنی از دیگر اهداف به شمار می رفت.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه به تشریح شرایط برگزاری جشنواره پرداخت و گفت: علی رغم این که در وضعیت نرمال، تبلیغات و برگزاری مسابقات باید در فضای حقیقی انجام می گرفت اما به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور بستر فعالیت و تبلیغات فضای مجازی شد که این جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه اولین جشنواره قرآنی دانش یزد در دهه فجر

برگزاری اختتامیه اولین جشنواره قرآنی دانش یزد در دهه فجر