مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-15فرهنگي

تصویری همراه با ترس و نفرین به فروچاله ها


کارگردان مستند «وقتی که دارکوب ها می روند» بیان کرد: وجه تمایز این فیلم با دیگر آثاری که به بحران فروچاله ها پرداخته اند این است که ما از زاویه و نگاه یک خانواده که در منطقه کبودرآهنگ زندگی می کنند اتفاقات را روایت می کنیم.

- کارگردان مستند وقتی که دارکوب ها می روند بیان کرد: وجه تمایز این فیلم با دیگر آثاری که به بحران فروچاله ها پرداخته اند این است که ما از زاویه و نگاه یک خانواده که در منطقه کبودرآهنگ زندگی می کنند اتفاقات را روایت می کنیم.

روستاییانی که همراه با ترس و نفرین به روزگارشان نگاه می کنند.

محمد احسانی کارگردان و مستندساز که امسال با یک اثر محیط زیستی به نام وقتی که دارکوب ها می روند در جشنواره حقیقت حضور دارد، در ادامه مستندهای قبلی اش به بحران فروچاله ها در دشت کبودر آهنگ اشاره کرده است.

او در گفت وگو با ایسنا درباره علت و اهمیت ساخت این مستند بیان کرد: پرداختن به مسائل زیست محیطی از دریاچه ارومیه تا تالاب هامون و کارون و آلودگی هوای تهران از موضوعات مهمی است که تا کنون در مستندهایم به آنها پرداخته ام.

در ادامه این پروژه ها آخرین کاری که انجام دادم همین مستند وقتی که دارکوب ها می روند است که به موضوع فروچاله ها، از مسایل بحرانی این سال های کشور پرداختم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری همراه با ترس و نفرین به فروچاله ها

تصویری همراه با ترس و نفرین به فروچاله ها