مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-15اقتصادي

اختصاص 1500 لیتر سوخت به هر خانوار فاقد گاز خراسان شمالی در فصل سرما


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: برای فصل های سرد سال، از ماه آذر تا اسفند ماه برای هر خانواده یک هزار و 500 لیتر سوخت اختصاص پیدا خواهد کرد.

- مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در استان خراسان شمالی چهار هزار و 76 خانوار از نعمت گاز طبیعی محروم هستند که بخش زیادی از این خانوارها مربوط به شهرستان راز و جرگلان هستند.

وی ادامه داد: 473 خانوار در اسفراین، 182 خانوار در جاجرم، 518 مورد در بجنورد، 765 مورد در مانه و سملقان، یک هزار و 784 خانوار در راز و جرگلان، شیروان 268 مورد و 86 خانوار در فاروج فاقد گاز طبیعی هستند.

شکوری با اشاره به اینکه نفت سفید برای کارت سوخت خانوارهای محروم از گاز طبیعی شارژمی شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به هر در لیست خانوارهای گازکشی شده قرار گرفته اند.

شکوری خاطرنشان کرد: گروه زیادی از این خانوار ها به دلیل نداشتن تمکن مالی موفق به ادامه گازکشی نشده اند، از طرفی از دریافت کارت شارژ سوخت نیز محروم شده اند.

وی افزود: به هرکدام از این خانوارها در طول سال 200 لیتر نفت از سمت شرکت فرآورده های نفتی تحویل داده می شود اما شارژ ماهانه در کارت های بانکی شان تعلق نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1500 لیتر سوخت به هر خانوار فاقد گاز خراسان شمالی در فصل سرما

اختصاص 1500 لیتر سوخت به هر خانوار فاقد گاز خراسان شمالی در فصل سرما