مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-15سياسي

درخواست نماینده بوکان از وزیر آموزش و پرورش برای تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان


نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری وزیر آموزش و پرورش برای تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان شد تا در نیمه دوم سال 1400 و ابتدای سال 1401 عملیات اجرایی آن آغاز شود.

- نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری وزیر آموزش و پرورش برای تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان شد تا در نیمه دوم سال 1400 و ابتدای سال 1401 عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انور حبیب زاده بوکانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: نیروی انسانی محور توسعه است و وزارت آموزش و پرورش و معلمان مسئول پرورش نیروی انسانی توانمند هستند و اگر این قشر در تامین معاش و روزمره خود ناتوان باشند، نمی توانند نیروی انسانی توانمندی را آموزش دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: هدف از رتبه بندی ارتقای کیفیت آموزش و حفظ منزلت معلمان و تلاشگران عرصه علم و فرهنگ و حل مشکل معیشت آنها است.

باید مطالبات معلمان را بشنویم و صدای آنها باشیم و در افزایش بودجه لایحه رتبه بندی فرهنگیان تلاش کرده و دولت را ملزم به همسان سازی حقوق و مزایای فرهنگیان کنیم.

حبیب زاده بوکانی تاکید کرد: تلاش می کنیم در بدنه وزارت آموزش و پرورش که بتواند فرهنگیان کشور را راضی نماید قدم موثری برداریم و وزیر آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده بوکان از وزیر آموزش و پرورش برای تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان

درخواست نماینده بوکان از وزیر آموزش و پرورش برای تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان