مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-15اجتماعي

28 مرکز دفن زباله در مازندران با قدمت 50 ساله وجود دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه 28 مرکز جمع آوری زباله با قدمت 50 ساله در استان وجود دارد، گفت: تهیه نظامنامه پسماند در استان در دستور کار قرار دارد.

- ، مهدی رازجویان پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در استان با تنوع گردشگری روبرو هستیم، اظهار داشت: اماکن مذهبی، دهکده های سلامت، اکوتوریست و جاذبه های دیگر استقبال گردشگران را از استان افزایش داده است.

وی با اظهار اینکه داشتن محیط پاک و زباله شرط جذب گردشگر به شمار می رود، افزود: مازندران در حال ارائه خدمات ملی با اعتبارات استانی است و توزیع اعتبارات استان با شاخص استانی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه جاده های استان همواره با ترافیک مسافران روبرو است، گفت: انباشت زباله در حاشیه جاذبه و راه ها از جمله چالش هایی بوده که استان با آن روبرو است.

رازجویان فرهنگ سازی برای تولید زباله کمتر و تفکیک آن را لازم دانست و گفت: باید حاشیه راه ها و جاده ها با همراهی مردم و طبیعت دوستان از زباله پاکسازی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران به تدوین نظامنانه ای برای پاکسازی زباله اشاره کرد و گفت: برای جمع آوری زباله باید اقدام هماهنگ و جامع داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 مرکز دفن زباله در مازندران با قدمت 50 ساله وجود دارد

28 مرکز دفن زباله در مازندران با قدمت 50 ساله وجود دارد