مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-15سياسي

فعالان حوزه فضای مجازی در انتشار اخبار دقت کنند


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: فعالان حوزه فضای مجازی در انتشار اخبار دقت کنند و تنها به عنوان نقل قول، اخبار را منتشر نکنند که اگر مطلبی بر خلاف واقعیت منتشر شود چاره ای جز برخورد نداریم.

- موسی خلیل الهی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم آذربایجان شرقی اظهار کرد: در رابطه با کلیت جرایم خشن استان در وضعیت مطلوبی قرار داریم اما افزایش جرایم مرتبط با خشونت همچون توهین و ضرب و جرح عمدی در شان استان نبوده و تمام دستگاه های مرتبط باید در راستای فرهنگ سازی و پیشگیری مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به افزایش جرایم در حوزه فضای مجازی، خاطرنشان کرد: فضای مجازی باید مدیریت شود، متاسفانه متولی فضای مجازی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و هرکدام از دستگاه های مرتبط با این مساله مسئولیت را متوجه یکدیگر می کنند.

خلیل الهی با اشاره به موضوع ایجاد سامانه ثبت قراردادهای الکترونیکی مشاوران املاک، گفت: متاسفانه بخش عمده جرایم در حوزه مسکن و زمین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه نمی توانیم بر اساس فضای حقوقی بگوییم اسناد عادی را قبول نداریم، اسناد عادی در جامعه رواج داشته و در سازمان های متعددی مورد استناد قرار می گیرند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرایم حوزه مسکن و زمین طرح ابتکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان حوزه فضای مجازی در انتشار اخبار دقت کنند

فعالان حوزه فضای مجازی در انتشار اخبار دقت کنند