مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-15سياسي

«نبردِ روایت ها» در «جنگِ اراده ها» / راهبرد دشمن؛ تصویرسازیِ غلط از واقعیات


روایت و تبیین حقایق جامعه ، کشور و انقلاب از مطالبات مهم رهبر انقلاب از جوانان است که در این مسیر چگونگی پیگیری و تحققِ عملیاتی «جهاد تبیین» و نقش آفرینی در «جنگ روایت ها» اهمیت بالایی دارد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شما روایت کنید حقایق جامعه خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را.

شما اگر روایت نکنید، دشمن روایت میکند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید، دشمن روایت می کند؛ شما اگر حادثه دفاع مقدّس را روایت نکنید، دشمن روایت میکند، هر جور دلش می خواهد؛ توجیه می کند، دروغ می گوید آن هم 180 درجه خلاف واقع؛ جای ظالم و مظلوم را عوض می کند.

این جملات رهبر انقلاب خطاب به جوانان در دیدار  1400/09/21 با خانواده شهدای سلامت در واقع طرحِ یک مسئولیت و تکلیفِ مهم بود.

ایشان در همین سخنرانی با اشاره به مجاهدت های حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) بار دیگر موضوع جهاد تبیین را مورد تأکید قرار دادند: این بزرگوار جهاد تبیین را، جهاد روایت را راه انداخت؛ نگذاشت و فرصت نداد که روایت دشمن از حادثه غلبه پیدا کند؛ کاری کرد که روایت او بر افکار عمومی غلبه پیدا کند.

 1400/09/21  در یادداشت زیر بر اساس بیانات حضرت آیت الله خامنه ای زمینه ها و چراییِ طرح این مطالبه از سوی ایشان را بررسی و چگونگی پیگیری و تحققِ عملیاتی جهاد تبیین و نقش آفرینی در جنگ روایت ها توسط ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نبردِ روایت ها» در «جنگِ اراده ها» / راهبرد دشمن؛ تصویرسازیِ غلط از واقعیات

«نبردِ روایت ها» در «جنگِ اراده ها» / راهبرد دشمن؛ تصویرسازیِ غلط از واقعیات