مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-15اقتصادي

400 میلیارد تومان برای آسفالت راه های روستایی اردبیل نیاز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: برای آسفالت راه های روستایی بالای 50 خانوار در استان اردبیل به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی در آستانه هفته حمل و نقل و راهداری در اردبیل اظهار کرد: 165 کیلومتر طول راه های روستایی بالای 50 خانوار در استان است که 55 روستا را شامل می شود که آسفالت این راه ها نیازمند تأمین 400 میلیارد تومان اعتبار است.

وی تصریح کرد: عمده پروژه ها در این زمینه فعال است و ما از سفر رییس جمهور برای عملیات آسفالت ریزی در راه های روستایی بالای 50 خانوار 160 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کردیم که امیدواریم با تخصیص صد درصدی این اعتبار در سال جاری و سال آینده همچنین تأمین قیر رایگان بتوانیم آسفالت روستایی بالای 50 خانوار را در استان به سرانجام برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به شناسایی 16 نقطه پرحادثه و تأمین اعتبار از محل سفر رییس جمهور برای بهسازی این نقاط پرحادثه اشاره کرد و گفت: در کنار این امر ما تلاشمان ر این است تا از سرمایه گذاران در حوزه های مختلف به ویژه احداث مجتمع های بین راهی حمایت های لازم را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 میلیارد تومان برای آسفالت راه های روستایی اردبیل نیاز است

400 میلیارد تومان برای آسفالت راه های روستایی اردبیل نیاز است