مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-15دانش

پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد درصدد همکاری با نهادهای تاثیرگذار استان است


مدیر پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد برای نیل به اهداف خود دنبال همکاری با آستان قدس رضوی و صنایع شناخته شده در استان است و در این مسیر قدم های اولیه هم برداشته شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد برای نیل به اهداف خود دنبال همکاری با آستان قدس رضوی و صنایع شناخته شده در استان است و در این مسیر قدم های اولیه هم برداشته شده است.

  مهدی پناهی ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه فردوسی مشهد که در سالن جلسات سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق زیست بوم دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یک دانشگاه کارآفرین که در دومین برنامه راهبردی خود، ارتقای اثرگذاری اجتماعی را در چشم انداز و اهداف اصلی خود قرار داده، موافقت ایجاد پارک علم و فناوری در تاریخ 9 خرداد 1400 از وزارت علوم اخذ شد.

وی در رابطه با فعالیت هایی که در چند ماه گذشته جهت تاسیس و راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد انجام شده، عنوان کرد: خوشبختانه در این مدت اساس نامه، چارت سازمانی و دستورالعمل کمیسیون دائمی هیات امنای این پارک در پانزدهمین نشست هیات امنای دانشگاه در 12 مرداد ماه به تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد درصدد همکاری با نهادهای تاثیرگذار استان است

پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد درصدد همکاری با نهادهای تاثیرگذار استان است