مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 01:102021-12-15بين الملل

ادامه پیشروی نیرو های یمنی در مأرب


منابع خبری روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، نیرو های یمنی در ادامه پیشروی های خود در مأرب به نزدیکی میادین و تأسیسات نفتی راهبردی شهرستان الوادی مأرب رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای الخبر الیمنی، طی ساعات گذشته درگیری ها در منطقه البتر واقع در نزدیکی تأسیسات نفتی صافر و میادین نفتی شهرستان الوادی در جریان بوده است.

بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی در شهر مأرب در روز های گذشته تأسیسات نفتی صافر را که از مهم ترین منابع درآمدی نیرو های عبد ربه منصور هادی است تعطیل کردند؛ چراکه انتظار داشتند با پیشروی ارتش و کمیته های مردمی این منطقه به کنترل آن ها درآید.

پیشروی نیرو های یمنی در این محور همزمان با پیشروی دیگری در منطقه نقاع واقع در اطراف منطقه الفلج ورودی جنوبی شهر مأرب بوده است.

طی نبرد های روز های آخر، نیرو های یمنی پس از تصرف ارتفاعات راهبردی البلق، موفق شدند درگیری ها را به منطقه الوادی، آخرین استحکامات نیرو های هادی در مأرب منتقل کنند.

همزمان با پیشروی نیرو های یمنی، حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن از جمله صنعا پایتخت این کشور افزایش یافته و تاکنون ده ها غیرنظامی در این حملات کشته شدند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پیشروی نیرو های یمنی در مأرب

ادامه پیشروی نیرو های یمنی در مأرب