مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-16اقتصادي

تحقق عدالت اجتماعی در نمایشگاه های مجازی کتاب


سیدعباس حسینی نیک برگزاری نمایشگاه های مجازی کتاب را تحقق عدالت اجتماعی دانست و گفت: عدالت اجتماعی حکم می کند که دانش، اطلاعات و کتاب در نقاط مختلف کشور به وسیله پست انجام شود و این کار با نمایشگاه مجازی کتاب محقق می شود.

- به گزارس ایسنا، سیدعباس حسینی نیک، مدیر انتشارات مجد با بیان این که یکی از مشکلات اصلی اقتصاد هر کالایی مساله توزیع و فروش آن است، اظهار کرد: اگر یک کالای خوب تولید شود اما توزیع خوبی نداشته باشد به مرور تولید آن متوقف می شود؛ در حوزه کتاب نیز همین گونه است و وقتی کتابی به خوبی توزیع نشود به ضرر ناشر است.

یکی از مشکلات حوزه نشر این است که معمولا کتاب خوب تولید نمی شود یا خیلی کم تولید می شود، اما وقتی کتاب خوب تولید شد باید به فکر توزیع آن بود.

او با بیان این که ناشران همیشه از نبود توزیع خوب و مناسب کتاب و نبود ارتباط با مشتری گله مند هستند، تصریح کرد: وضعیت فضای مجازی طی سال های اخیر به حوزه کتاب کمک کرده است که کتاب را در قالب های مختلف به صورت مستقیم به مشتری عرضه کند و مشتری بر اساس خلاصه اثر آن را خریداری کند.

همچنین از میان امکانات موجود، برگزاری نمایشگاه های مجازی کتاب از جمله خدماتی است که می توان انجام داد و یارانه دولت نیز به حوزه نشر مستقیم به ناشر پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت اجتماعی در نمایشگاه های مجازی کتاب

تحقق عدالت اجتماعی در نمایشگاه های مجازی کتاب