مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-16ورزشي

حمایت روابط عمومی هیات فوتبال مازندران از خبرنگاران در ماجرای نشست خبری خطیبی


در پی حاشیه های ایجاد شده در نشست خبری سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دیدار با نساجی مازندران، روابط عمومی هیات فوتبال مازندران بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روابط عمومی در دیدار با نساجی مازندران، شاهد رخداد اتفاقاتی بودیم که موجب شد پیکان اتهام به ناحق به سمت خبرنگاران زحمتکش استان مازندران نشانه رود.

در حالی که نشست مطبوعاتی بعد از بازی در کمال آرامش و با حضور خبرنگاران محترم و اخلاق مدار استان مازندران در حال برگزاری بود متاسفانه خللی در برگزاری کنفرانس توسط فردی، خارج از سالن کنفرانس پیش آمد که متاسفانه باز هم به پای خبرنگاران مظلوم مازندران نوشته شد.

در این نشست نه خبرنگاری اهانت کرد، نه شیشه ای شکسته شد و با توجه به ترک سالن توسط سرمربی آلومینیوم، اصلا فرصت نشد که سوالی مطرح شود.

خبرنگاران مازندرانی در کل زمان برگزاری مسابقه فوتبال همچون همیشه در چارچوب اخلاق، به وظیفه حرفه ای خود عمل کرده و خوش درخشیدند و هیچ گونه اقدام غیر متعارفی نداشتند و به ناحق مورد اتهام واقع شدند که در این راستا باید از خبرنگاران و عکاسان مازندران دلجویی شود.

  شاید خبرنگاران و عکاسان ورزشی شاغل در مازندران از جمله مظلوم ترین خبرنگاران و عکاسان کشور باشند که خالصانه به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولین در حال فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت روابط عمومی هیات فوتبال مازندران از خبرنگاران در ماجرای نشست خبری خطیبی

حمایت روابط عمومی هیات فوتبال مازندران از خبرنگاران در ماجرای نشست خبری خطیبی