مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-16اقتصادي

کابینت نئوکلاسیک تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک


به دنبال گسترش روزافزون تنوع کابینت‎ ها، امروزه شاهد عرضه و تولید نسل جدیدی از این محصولات به عنوان کابینت نئوکلاسیک هستیم.

این کابینت‎ های جدید و جذاب با بهره‎ مندی از ویژگی ‎های خاص خود توانستند جایگاه ویژه‎ ای را در میان دیگر کابینت ‎های موجود .

- کابینت ‎های نئوکلاسیک که در واقع از آمیختگی و تلفیق دو سبک مدرن و کلاسیک حاصل می شوند توانستند دنیای تولیدات محصولات کابینتی را از حالت یک نواختی محصولات مدرن و کلاسیک نجات داده و محصولی کاملا جدید با طراحی مشتری پسند را به بازار فروش عرضه نمایند.

اما با وجود تنوع بالا و ویژگی ‎های ظاهری و کاربردی مطلوب کابینت نئوکلاسیک، نیاز است برای یک بار هم که شده به بررسی دقیق آن بپردازیم تا ابهاماتی که در این رابطه وجود دارد برطرف شده و با خیالی آسوده در مسیر خرید و یا سفارش محصولات دلخواه خود گام برداریم.

جهت مشاهده نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک کلیک کنید آشنایی با تاریخ ظهور سبک کابینت نئوکلاسیک نیمه دوم قرن 18 میلادی تا نیمه دوم قرن 19 میلادی تاریخ ظهور سبک نئوکلاسیک و اوج گیری این سبک در معماری اروپا بود.

رفته رفته این سبک جای پای خود را در کلیه ‎ی دکوراسیون منازل محکم کرد و خانه ‎هایی با سبک نئوکلاسیک که از آمیختگی مدرن و کلاسیک بودند رواج پیدا کردند؛ به گونه‎ ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینت نئوکلاسیک تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک

کابینت نئوکلاسیک تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک