مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-16سياسي

پاسخ حجت الاسلام دارستانی به شبهه ای در مورد فاطمیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد دارستانی چهارشنبه شب در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه بیان رخداد های فاطمیه استخوان در گلو و خاری در چشم است، - استاد حوزه علمیه با اشاره به شبهه ای در مورد ایام فاطمیه گفت: اگر حضرت علی (ع) بعد از رحلت پیامبر (ص) دست به شمشیر می بردند دیگر نامی از اسلام باقی نمی ماند و اگر رشادت حضرت زهرا (س) نبود امروز خبری از امامت و نبوت هم نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد دارستانی چهارشنبه شب در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه بیان رخداد های فاطمیه استخوان در گلو و خاری در چشم است، اظهار کرد: ما برای کربلا به خوبی می توانیم صحبت کنیم، اما در مورد فاطمیه زبان کوتاه است.

وی اضافه کرد: در هند زمانی که گاندی از دنیا رفت به حرمت او دخترش را نخست وزیر هند کردند، اما امت اسلام بعد از پیامبر به خانه دختر ایشان حمله کردند و خانه حضرت را آتش زدند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) مردم دچار حیرت و سرگردانی شدند، چراکه در خانه پیغمبر خدا دعوای بسیاری بود و همسران و اصحاب و دیگر افراد روبروی یکدیگر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حجت الاسلام دارستانی به شبهه ای در مورد فاطمیه

پاسخ حجت الاسلام دارستانی به شبهه ای در مورد فاطمیه