مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-16اجتماعي

بیشتر تصادفات گیلان در راه های فرعی و روستایی است


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: بیشتر تصادفات استان گیلان در راه های روستایی و فرعی رخ می دهد که باید برای کاهش آمارها توجه ویژه ای به این راه ها شود.

- ، فریبرز مرادی پیش از ظهر پنج شنبه در نخستین همایش ملی پژوهشی حمل و نقل و ترافیک در سالن شهدای ناجا با اشاره به تردد بیش از 8 میلیون خودرو در گیلان، بیان کرد: چهارمین استان پرتردد کشور هستیم و جریان حمل و نقل در استان به خوبی جریان دارد.

مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به ارتباط تنگاتنگ این مجموعه با پلیس راه برای کنترل راه ها، گفت: باید به گونه ای تعامل کنیم که بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم تا میزان تصادفات و فوتی ها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه بیش از 13 هزار راه در گیلان وجود دارد و 83 درصد راه های استان نیز برون شهری است، افزود: حجم گسترده ای از تصادفات در راه های فرعی و روستایی رخ می دهد لذا باید توجه ویژه ای به آن شود.

ارسال 63 مقاله علمی پیرامون معضل ترافیک به دبیرخانه همایش رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت نیز در این همایش عنوان کرد: بررسی مقالات مختلف نشان می دهد که در شهر رشت با معضلات در بخش حمل و نقل مواجه هستیم و با مهاجرت از روستاها و ساخت و ساز بی رویه شرایط ترافیکی شهر پیچیده تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر تصادفات گیلان در راه های فرعی و روستایی است

بیشتر تصادفات گیلان در راه های فرعی و روستایی است