مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-16اقتصادي

دستگاه های استان اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهند


رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: باید تمام دستگاه های استان اقتصاد مقاومتی را اولویت و در دستور کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری و تشکیل صندوق توسعه استانی مدنظر است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با اشاره به بحث فروش اموال مازاد دولتی گفت: خوشبختانه در این راستا در استان همدان قدم های خوبی برداشته شده و می توان به فروش اموال مازاد دولتی به نحو مناسب از سوی استانداری، اداره کل بهزیستی و راه و شهرسازی استان اشاره کرد و باید این روند از سوی همه دستگاه های اجرایی شود.

صیدایی خاطرنشان کرد: برای پیش روی پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان همدان همت معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در استان نیاز بوده و امید است تا پایان سال، مجدد شاهد تخصیص اعتبارات دولتی برای پیشبرد این پروژه های مهم باشیم.

فرماندار همدان در ادامه این جلسه با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی مقید به زمان نیست، گفت: این بحث از سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده اما آنطور که باید اتفاق می افتاد، اتفاق نیفتاده یا سیکل ثابتی دارد.

محمد علی محمدی افزود: نمونه بارز این بحث توجه به منابع آبی بوده چراکه توجه اقتصاد مقاومتی به پتانسیل های داخلی است، حال در این راستا ما نیز باید به پتانسیل های آبی داخلی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های استان اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهند

دستگاه های استان اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهند