مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-16سياسي

مجتمع پتروشیمی نهاوند به زودی کلنگ زنی می شود


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز پروژه مجتمع پتروشیمی «پلی پروپیلن» نهاوند گرفته شده و بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز پروژه مجتمع پتروشیمی پلی پروپیلن نهاوند گرفته شده و بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

علیرضا شهبازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجتمع پتروشیمی نهاوند اخذ مجوز شده و تأمین خوراک آن صورت گرفته است و بزودی کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: با تأمین خوراک پتروشیمی نهاوند پلی پروپیلن که یکی از مهم ترین و باارزش ترین فرآورده های نفتی دنیا است، پتروشیمی این شهرستان احداث می شود.

شهبازی افزود: در آینده ای نزدیک شاهد احداث پروژه عظیم پتروشیمی نهاوند با ضریب اشتغال زایی بالا خواهیم بود که اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم برای صدها نفر از همشهریان نهاوندی را به دنبال خواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان تلاش های خوبی صورت گرفته و از جمله آن می توان به پروژه کارخانه کلیسنه دولومیت نهاوند اشاره کرد که این پروژه در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی به اهمیت ظرفیت معادن نهاوند اشاره کرد و گفت: با توجه به این که شهرستان نهاوند از نظر معادن غنی است باید تلاش کنیم این شهرستان را به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع پتروشیمی نهاوند به زودی کلنگ زنی می شود

مجتمع پتروشیمی نهاوند به زودی کلنگ زنی می شود