مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-16سياسي

طلاب ارتباط خود را با مردم تقویت کنند


اندیشمند آرژانتینی یکی از مهم ترین ویژگی های میرزا کوچک خان را مردمی بودن دانست و گفت: اگر ما طلاب و روحانیون می خواهیم راه میرزا کوچک خان جنگلی و امثال او را ادامه دهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سهیل اسعد صبح امروز در نشست بازخوانی استکبارستیزی روحانیت و مقاومت اسلامی در نهضت میرزا کوچک خان جنگلی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: اصل در مقاومت و حرکت های ضداستکبار، مردم هستند که برای عدالت قیام می کنند و رهبرانی همچون میرزا کوچک خان جنگلی این کانال های مردمی را هدایت می کنند.

وی با بیان اینکه وقتی با شخصیت میرزا کوچک خان آشنا شدم به یاد برخی از شخصیت های روحانی مسیحی آمریکایی افتادم، افزود: عنصر مردمی بودن، اساسی ترین ویژگی میرزا کوچک خان جنگلی و رهبران موفق و پیروز است.

اندیشمند آرژانتینی تاکید کرد: روحانیون و طلاب باید صفت مردمی بودن را یک واقعیت مهم و تأثیرگذار در زندگی بدانند و بین روحانیت و مردم ارتباط تنگاتنگ باشد؛ اینکه گفته می شود مقاومت مردمی، شخصیت مردمی و یا حرکت مردمی، نیازمند به یک زندگی مردمی به معنای اینکه جزیی از آنها باشیم، است.

سهیل اسعد در پایان اضافه کرد: اگر ما طلاب و روحانیون میخواهیم راه میرزا کوچک خان جنگلی و امثال او را ادامه دهیم، باید جزء و بین مردم باشیم و با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب ارتباط خود را با مردم تقویت کنند

طلاب ارتباط خود را با مردم تقویت کنند