مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-16پزشكي

استقبال وزیر بهداشت سوریه از توسعه خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در این کشور


وزیر بهداشت سوریه در دیدار با رییس جهاددانشگاهی و هیئت همراه از توسعه خدمات و ارایه آموزش های پزشکی این نهاد در کشور سوریه استقبال کرد.

- وزیر بهداشت سوریه در دیدار با رییس جهاددانشگاهی و هیئت همراه از توسعه خدمات و ارایه آموزش های پزشکی این نهاد در کشور سوریه استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و مدیران این نهاد در حوزه پزشکی در سفر به سوریه با دکتر حسن غباش وزیر بهداشت این کشور دیدار و پیرامون توسعه همکاری های پزشکی و آموزشی گفت وگو کردند.

رییس جهاددانشگاهی در این دیدار با تشریح فعالیت ها و خدمات پزشکی این نهاد گفت: جهاددانشگاهی در حوزه پزشکی با گستردگی ارایه خدمات در کل کشور ایران در زمینه های تولیدمثل، زیست فناوری، پزشکی بازساختی، درمان سرطان، گیاهان دارویی و سنجش سلامت فعالیت دارد.

وی بابیان اینکه پژوهشگاه های رویان و ابن سینا از مراکز اصلی ارایه خدمات درمان ناباروری در ایران هستند افزود: جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری با دارا بودن 9 مرکز، بالغ بر 50 درصد از درمان ناباروری ایران را بر عهده دارد که در این مراکز به غیراز ارائه خدمات درمانی تجهیزات موردنیاز این امور همچون کیت ها تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال وزیر بهداشت سوریه از توسعه خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در این کشور

استقبال وزیر بهداشت سوریه از توسعه خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در این کشور