مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-16سياسي

فاطمیه خط مقدم ما است


استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه فاطمیه خط مقدم ما است، گفت: فاطمیه باید همانند عاشورا و محرم رونق بگیرد چراکه اگر فاطمیه نبود اسلام و تشیع هم نبود.

- حجت الاسلام والمسلمین سید احمد دارستانی در محفل معارفی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه بیان رخدادهای فاطمیه استخوان در گلو و خاری در چشم است، عنوان کرد: ما برای کربلا به خوبی می توانیم صحبت کنیم اما در مورد فاطمیه زبان کوتاه است.

وی اضافه کرد: در هند زمانی که گاندی از دنیا رفت به حرمت او دخترش را نخست وزیر هند کردند اما امت اسلام بعد از پیامبر به خانه دختر ایشان حمله کردند و خانه حضرت را آتش زدند.

استاد حوزه علمیه اظهار کرد: بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) مردم دچار حیرت و سرگردانی شدند، چراکه در خانه پیغمبر خدا دعوای بسیاری بود و همسران و اصحاب و دیگر افراد روبروی یکدیگر بودند.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) 40 شب درب خانه ها رفتند تا غدیر را به آن ها یادآوری کنند اما شب های آخر درب را بر روی علی (ع) باز نمی کردند، ایشان یار نداشتند که توانستند خانه ایشان را آتش بزنند.

دارستانی با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین (ع) از هر روشی برای بیداری جامعه استفاده کردند، تصریح کرد: اگر حضرت علی (ع) 13 یار داشتند قیام می کردند و نمی گذاشتند حکومت را غصب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمیه خط مقدم ما است

فاطمیه خط مقدم ما است