مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-16سياسي

یادمان شهدای گمنام اردبیل تکمیل می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: احداث محوطه اطراف یادمان شهدا نیز ساماندهی می شود و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی یادمان های شهدای والامقام را با بهترین مصالح و در کم ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،علی واحد با اشاره به اینکه بهره برداری از یادمان های شهدای گمنام از موارد حائز اهمیتی است،بیان کرد: بهره برداری از یادمان های شهدای گمنام استان اردبیل از اهم مواردی است که با جدیت در دستور کار قرار داده ایم و در سراسر استان اردبیل برنامه ریزی های لازم را به عمل آورده ایم تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر برای ارائه خدمات مطلوب به خانواده های شهدا و اقشار مختلف استان اردبیل باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: احداث محوطه اطراف یادمان شهدا نیز ساماندهی می شود و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی یادمان های شهدا را با بهترین مصالح و در کم ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم و مشکلات موجود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

واحد گفت: حمایت های همه جانبه از خانواده های شهدای استان نیز از اهم مواردی است که تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه به کار گرفته ایم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای گمنام اردبیل تکمیل می شود

یادمان شهدای گمنام اردبیل تکمیل می شود