مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-16سياسي

دادستان: قضات از مجازات جایگزین حبس بیشتر استفاده کنند


کارکنان و قضات دستگاه قضایی حتی المقدور بایستی اخلاق اسلامی را در برخورد با ارباب رجوع رعایت کنند زیرا همه ما مسوولیت داریم و باید جواب مراجعه کنندگان را بدهیم.

- کارکنان و قضات دستگاه قضایی حتی المقدور بایستی اخلاق اسلامی را در برخورد با ارباب رجوع رعایت کنند زیرا همه ما مسوولیت داریم و باید جواب مراجعه کنندگان را بدهیم.

دادستان کل کشور از قضات محاکم قضایی خواست تا اصراری بر مجازات حبس برای متهمان و مجرمان بویژه آنهایی که آزادی شان مُخل نظم، امنیت و آرامش دیگر افراد جامعه نیست، نداشته باشند و بیشتر از مجازات جایگزین حبس پیش بینی شده در قوانین قضایی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در جمع قضات و کارکنان دادگستری گنبدکاووس گفت: دادگاه ها بایستی از برخی مجازات های جایگزین که به مراتب بهتر و سازنده تر از مجازات حبس و آثار تبعی آن است، استفاده کنند.

وی تاکید کرد: مجازات حبس باید ویژه مجرمانی که مُخل امنیت و آرامش جامعه هستند، باشد و در این گونه موارد قضات باید بشدت با چنین فرد خاطی برخورد و به آنها رحم نکنند چراکه معتقدیم امنیت جامعه نباید بازیچه افراد شرور و مجرم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان: قضات از مجازات جایگزین حبس بیشتر استفاده کنند

دادستان: قضات از مجازات جایگزین حبس بیشتر استفاده کنند