مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-16سياسي

تحریم ها، خودکفایی در تولید تجهیزات را فراهم کرد


در ادامه نشست های هم اندیشی فرمانده کل ارتش با مشاوران جوان، دانشجویان دانشگاه‍های افسری، علوم پزشکی و هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری ارتش به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرلشکر موسوی، - دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، نشست صمیمانه و هم اندیشی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با مشاوران جوان متشکل از دانشجویان دانشگاه‍های افسری امام علی(ع)، خاتم الانبیا(ص)، شهید ستاری، فارابی، علوم پزشکی و هنر آموزان مراکز آموزش درجه داری لشکرک نیروی زمینی و شهید خضرایی نیروی هوایی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری نیروی دریایی در رشت و نیروی پدافند هوایی در اراک به صورت وبیناری در این نشست حضور داشتند.

در این نشست، مشاوران جوان، دیدگاه‍ها و پیشنهادهای مدّ نظر خود را در حوزه‍های آموزشی، رزمی و تقویت دوره‍های معارف جنگ، معرفی بیش از پیش شهدا و تشریح و تبلیغ عملیات‍های تعیین کننده ارتش در دوران دفاع مقدس و اقدامات مهم ارتش در سال‍های اخیر که اقتدار جمهوری اسلامی را به همراه داشته، به صورت مستقیم با فرمانده کلّ ارتش مطرح کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها، خودکفایی در تولید تجهیزات را فراهم کرد

تحریم ها، خودکفایی در تولید تجهیزات را فراهم کرد