مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 17:202021-12-16اجتماعي

هوای کردستان بارانی می شود


رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگهی های جوی اداره کل هواشناسی استان کردستان گفت:از اواخر وقت امشب و بامداد فردا سامانه بارشی فعالیت خود را از شهرستان بانه شروع کرده و به صورت چندموج متوالی تا اواسط هفته آینده هوای استان راناپایدار می کند.

- نشمیل احمدیانی در گفت وگو باایسنا اظهار کرد:از اواخر وقت امشب(پنج شنبه 25آذر)و بامداد جمعه سامانه بارشی وارد منطقه شده وتا اواسط هفته آینده بصورت چندموج متناوب در منطقه فعالیت می کند.

وی ادامه داد:فعالیت موج اول این سامانه تااوایل صبح یکشنبه و عمدتاً به صورت بارش باران بااحتمال رعدوبرق، مه و کاهش دید و درارتفاعات وگردنه های استان به شکل بارش برف و باران وکولاک برف پیش بینی می شود.

رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگهی های جوی اداره کل هواشناسی استان کردستان تصریح کرد:میزان بارش ها برای توابع شهرستان های سروآباد و دیواندره و به ویژه بانه و مریوان قابل توجه بوده که سبب آبگرفتگی معابر شهری و روستایی،بالا آمدن آب رودخانه ها و در ارتفاعات نیمه شمالی وشرقی استان مشکلات تردد و لغزندگی جاده ها می شود.

وی ادامه داد: برای روز یکشنبه به صورت موقت از شدت ناپایداری ها کاسته شده و در برخی نقاط استان بارش های پراکنده و موقت و مه غلیظ پیش بینی می شود اما مجدداً از دوشنبه هفته آتی امواج بارشی استان را تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کردستان بارانی می شود

هوای کردستان بارانی می شود