مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-16سياسي

تداوم همکاری های مشترک گردشگری خراسان رضوی و ترکیه در پساکرونا


همکاری های مشترک گردشگری خراسان رضوی و ترکیه در پساکرونا تداوم خواهد داشت و از ظرفیت های گردشگری این استان برای بازدید شهروندان ترکیه استفاده خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرکنسول جمهوری ترکیه در مشهد گفت: همکاری های مشترک گردشگری خراسان رضوی و ترکیه در پساکرونا تداوم خواهد داشت و از ظرفیت های گردشگری این استان برای بازدید شهروندان ترکیه استفاده خواهد شد.

فاتح توپچو امروز در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت های این استان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: شیوع پاندمی کرونا موجب تعویق همکاری های مشترک ترکیه با خراسان رضوی شد که در پسا کرونا دوباره از سرگرفته خواهد شد.

سرکنسول جمهوری ترکیه در مشهد با بیان این که فعالیت های فرهنگی مشترک باعث تعمیق روابط می شود، بیان کرد: هنرمندان ترکیه قرار است به مشهد سفر کنند و از آثار تاریخی، گردشگری و ظرفیت های هنری بازدید داشته باشند.

توپچو یادآور شد: حرم رضوی و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) مهم ترین جاذبه مشهد و خراسان رضوی محسوب می شود.

علاوه بر زیارت، بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی این استان از جمله آرامگاه فردوسی، آرامگاه حکیم خیام و عطار نیشابوری مورد علاقه شهروندان ترکیه در سفر به خراسان رضوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم همکاری های مشترک گردشگری خراسان رضوی و ترکیه در پساکرونا

تداوم همکاری های مشترک گردشگری خراسان رضوی و ترکیه در پساکرونا