مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 19:152021-12-16اجتماعي

سند بی تدبیری مسئولان در 100 متر جاده کریک- سی سخت+تصاویر و فیلم


جاده ارتباطی روستاهای شهرستان دنا و بویراحمد به شهر سی سخت بیش از 20 سال است که در هاله ای از ابهام قرار دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جاده ارتباطی تمام  روستاهای شهرستان دنا و بویراحمد به شهر سی سخت بیش از 20 سال است که با بی خیالی دستگاه های متولی حال و روز خوشی ندارند.

   شهر توریستی سی سخت، از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی بهره مند است که سالانه پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران از سراسر کشور و حتی گردشگران خارجی است.

  در شهرستان دنا به خصوص شهر توریستی سی سخت با وجود این همه جاذبه گردشگری متاسفانه این شهرستان  از راه های مواصلاتی ایمنی بهره نمی برد و هر ساله شاهد تصادفات متعدد منجر به مرگ در این جاده ها هستیم.

جاده اتصال شهر پاتاوه و خیلی از روستاها به شهر سیسخت که به محور شریانی یاسوج به اصفهان نیز منتهی می گردد  عمری تقریبا 20ساله دارد که تا به امروز 4 رییس جمهور، دهها وزیر راه، دهها مدیرکل و استاندار  روی کار آمده و رفته اند و بیش از چندین هزار کیلومتر اتوبان، بزرگراه و پل های بزرگ در کشور ساخته شده و به بهره برداری رسیده اما هنوز اداره راه و شهر سازی و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نتوانسته 100متر باقی مانده از این جاده را زیر سازی و آسفالت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند بی تدبیری مسئولان در 100 متر جاده کریک- سی سخت+تصاویر و فیلم

سند بی تدبیری مسئولان در 100 متر جاده کریک- سی سخت+تصاویر و فیلم