مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 19:552021-12-16اقتصادي

توسعه صادرات، رویکرد جدید نمایشگاه اصفهان


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از توسعه صادرات، راه اندازی نمایشگاه های تخصصی منطقه ای در کشورهای همسایه و افزایش توانمندی بانوان به عنوان رویکردهای جدید این شرکت یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، علیرضا مرتضوی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در نشست خبری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار اصفهان با تأکید بر اینکه مستندسازی حلقه مفقوده مدیریت در کشور است، اظهار داشت: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با مشارکت شهرداری و اتاق بازرگانی فعالیت می کند و بنابراین، رویکرد اساسی این شرکت تسهیلگری در امر صادرات است.

وی با تأکید بر اینکه صادرات موجب گره گشایی مشکل اشتغال و مسائل اجتماعی و اقتصادی می شود، تصریح کرد: اتاق بازرگانی و شهرداری اصفهان برنامه های مختلفی برای تسهیلگری صادرات دارند و نمایشگاه اصفهان به عنوان بازوی اجرایی این برنامه ها عمل خواهد کرد.

مرتضوی رویکرد دیگر این شرکت را استفاده از ظرفیت بانوان عنوان کرد و گفت: در نظر داریم از ظرفیت بانوان به طور مستقیم در فضای شهر بهره مند شویم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تأکید کرد: به زودی نمایشگاه دائمی، توانمندی های اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات، رویکرد جدید نمایشگاه اصفهان

توسعه صادرات، رویکرد جدید نمایشگاه اصفهان